INEF-L'Hospitalet cau de nou ajustadament davant el CR Cisneros - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF-L'Hospitalet cau de nou ajustadament davant el CR Cisneros

INEF-L'Hospitalet no va tenir opció davant el CR Cisneros en el partit corresponent a la 11ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení disputat aquest cap de setmana al camp de la Feixa Llarga.

Dura derrota per les Ósses

L'equip madrileny va sortir molt decidit a per la victòria i ja d'inici es va poder veure que aviat arribaria la primera anotació. I així va ser, minut 11 i el partit ja es posava costa amunt després d'una bona combinació als darrers metres finalitzada per Nuria Yurita. El partit, molt important per les aspiracions de les Ósses de cara a fugir del fantasma de la promoció de descens, es complicava ja només començar. L'equip madrileny va olorar sang volent ampliar la diferència. Les Ósses, amb la possessió, intentaven avançar però no eren capaces de crear gran perill. I en una d'aquestes, potser la jugada del cap de setmana, recuperació del Cisneros, que combina ràpidament buscant la banda i una anotació impressionant d'Enara Cacho al minut 32 després d'una gran carrera posava terra de per mig. El segon assaig del Cisneros va fer molt mal, ja que va ser un error en cadena a la construcció quan l'equip semblava que podia ajustar el marcador.

Lluny de venir-se abaix, l'equip va reaccionar ràpid, i només 4 minuts després va retornar-li l'assaig. Després d'aconseguir avançar metres, Maria Casado va bloquejar un xut del Cisneros al voltant de la línea de pals emportant-se l'òval i anotant. Gràcies a la bona pressió defensiva, les madrilenyes cometien un error que les Ósses aprofitaven per ajustar el marcador al 36. L'alegria però no va arribar fins al vestuari: un nou error a la fase de construcció de les Ósses era aprofitat pel Cisneros. Pèrdua al mig del camp, gran carrera fins als voltants dels 3 pals i finalització posterior de Marina Bravo. Masses regals, errors gruixuts que van ser aprofitats pel Cisneros.

Al segon temps tot va anar força apretat, INEF necessitava 2 anotacions per igualar el 7 a 15 al marcador, intentava apropar-se al camp del Cisneros però era incapaç. A meïtats del 21, nova recuperació de les visitants, que avancen metres amb facilitat i després d'una gran feina als darrers metres, tornen a anotar. Nou assaig que posava ja quasi impossible el partit. Ofensivament l'equip ha pagat molt les nombroses lesions però el marcador era massa dur per la bona imatge de conjunt de les Ósses. Tot i això, els errors es paguen i els 2 greus errors al primer temps estaven marcant la diferència.

Les Ósses van fer la darrera empenta del partit, no tenien ja res a perdre. María Ribera, al 36, després d'una bona jugada, posava una mica d'emoció als darrers minuts. La patada de la María Casado anava dins però restava molt poc temps. Les Ósses ho van intentar fins el final però un altre cop queien ajustadament, una película que ja hem vist molts cops aquesta temporada.

La bona notícia del partit va ser la tornada de l'Anna Ramón després d'una llarga lesió que l'ha tingut fora molts mesos. Diumenge, va arribar la segona bona notícia, la derrota del XV Sanse Scrum davant el CRAT.

La derrota contra l'equip madrileny és un cop dur per les Ósses, que van anar contracorrent tot el partit i van veure com tots els mals de la temporada reincidien: errors puntuals en defensa gruixuts, dificultats a l'atac per les lesions que fan que la bona organització i actitut no esdevingui suficient per imposar-se al rival. Amb aquest resultat, l'equip segueix sisè amb només 2 punts de marge que el seu perseguidor més inmediat, el XV Sanse Scrum, però conta amb un partit més. Per contra, 3 dels 4 partits que queden són fora de cosa. Tot es decidirà al final.

Galeria

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs CR Cisneros, J11 Lliga Iberdrola rugby femení 2017-2018

Fotos: Ignasi González Vila

Darrera modificació el Dimecres, 14 Març 2018 06:50