Prèvia: INEF Barcelona vs Gòtics RC: últim partit de Lliga - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: INEF Barcelona vs Gòtics RC: últim partit de Lliga

Aquest dissabte a partir de les 18:30 hores, INEF Barcelona i Gòtics RC tanquen la Lliga Catalana de rugby masculí en partit corresponent a la 7ª jornada. Un partit de màxim nivell on s'enfrontaran el segon i tercer classificat.

El Gòtics RC, un rival perillós

El Gòtics RC és actualment segon classificat, igualat a punts amb INEF Barcelona, guanyant 4 partits i perden 2. Precisament, fora de casa han patit molt, no s'han sentit còmodes, el que ha fet que perdessin aquests 2 partits. INEF Barcelona, que va començar molt fort la Lliga, ha punxat darrerament, el que ha esvaït les seves possibilitats de lideratge, una situació similar a la que va patir a la 1ª fase. INEF ha demostrat tenir una gran defensa i control dels partits, saben optimitzar les avantatges però ofensivament potser ha faltat un puntet per arribar al cim de la muntanya del lideratge.

La temporada ha estat excepcional i diumenge volen aconseguir la segona plaça. La Grada Verda ha d'empènyer amb l'equip per aconseguir l'objectiu. Ho aconseguiran? Som-hi INEF !!!

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dimecres, 07 Març 2018 19:42