Prèvia: RC Cornellà vs INEF Barcelona, 4ª jornada de la Lliga Catalana 2017-2018 - Club Esportiu INEF Barcelona

28 febrer

INEF Barcelona visita al RC Cornellà aquest dissabte 3 de març a partir de les 16h a l'Estadi Municipal en partit corresponent a la 4ª jornada de la segona fase de la Lliga Catalana de rugby masculí.

Visita complicada al líder

El partit, que va ser postposat fa vàries setmanes, es disputarà en unes condicions climatològiques força difícils que fan que sigui tota una incògnita el que veurem al terreny de joc. Els Ossos van perdre l'imbatibilitat aquest cap de setmana passat després de patir una dura derrota davant el Sitges i voldran recuperar sensacions positives. Si l'INEF aconsegueix la victòria, recuperarà la 2ª plaça classificatòria que actualment l'ocupa el Gòtics B. Per la seva banda, el Cornellà té 2 partits menys a la classificació i vol sumar una victòria que l'apropi a les posicions capdavanteres.

Darrera modificació el Dimecres, 28 Febrer 2018 20:41