Dura derrota dels Ossos davant el Sitges - Club Esportiu INEF Barcelona

26 febrer

Dura derrota dels Ossos davant el Sitges

INEF Barcelona va patir la 1ª derrota de la segona fase de la Lliga Catalana de rugby masculí en la visita al Sitges B en partit corresponent a la 6ª jornada. El partit que enfrontava als dos invictes de la categoria es va saldar amb una derrota pels Ossos de 34 a 0.

Visita complicada al líder

Els Ossos, que estan fent una magnífica temporada, van veure tallada la seva imbatilitat aquest cap de setmana davant el líder de la categoria, que va fer valer el seu poderós joc ofensiu. Els de Sitges es van mostrar molt superiors en tot moment davant un INEF que va anar a remolc tot el partit.

Al minut 6, una patada de càstig posava per sobre als de Sitges. INEF va contenir el joc del Sitges durant els primers 25 minuts de la 1ª part però a partir de llavors, un assaig del líder va donar "ales" als locals que no van deixar opció als Ossos. 3 assatjos en 15 minuts van matar el partit deixant la 2ª part molt complicada. 2 marques més van tancar el marcador definitiu de 34 a 0.

Amb aquesta derrota, els Ossos baixen a la 3ª posició de la classificació, degut en part a tenir un partit menys que el Gòtics, segon. El Sitges consolida el lideratge i posa terra de per mig amb els perseguidors, tenint 29 punts per 18 del Gòtics i 17 de l'INEF.

La propera setmana els equips descansen i tornaran a la competició el cap de setmana del 10 i 11 de març. INEF rebrà al Gòtics amb l'oportunitat de recuperar la 2ª plaça classificatòria.