Olímpico Pozuelo derrota amb claretat a l'INEF-L'Hospitalet - Club Esportiu INEF Barcelona

31 Gen

Olímpico Pozuelo derrota amb claretat a l'INEF-L'Hospitalet

Olímpico Pozuelo va derrotar per 0 a 33 a l'INEF-L'Hospitalet en el partit corresponent a la 8ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení que es va disputar aquest dissabte passat a la Feixa Llarga.

Les olímpiques no van deixar opció

L'equip madrileny es va mostrar superior durant tot el partit i no va deixar opció a les osses. Colectivament van demostrar ser un bloc molt sòlid, sense fisures, confirmant que són un dels millors equips aquests darrers anys. A nivell defensiu, van estar molt organitzats i van mantenir una línea molt ferma, no deixant apropar a les verdes al seu camp durant gran part del partit. En atac, van saber aprofitar les seves oportunitats, sabent aprofitant els espais a les bandes i anotant en quasi totes les transformacions.

Les osses es van mostrar molt combatives al primer temps i van posar difícils les coses a les olímpiques arribant a la mitja hora de joc amb escàs 0 a 7 en contra. Un nou assaig abans de tancar el primer temps posava el 0 a 14 a l'electrònic.

Al segon temps les olímpiques van sortir molt fortes i dos nous assatjos van fer que la muntanya fós massa alta per remuntar. Amb el partit ja decidit, un nou assaig de les madrilenyes posava el 0 a 33 definitiu.

Derrota dura que complica molt les coses per les osses pel que queda de competició. L'equip cal que sumi victòries si no vol veure perillar la categoria, una situació impensable fins fa poc temps.

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs Olímpico Pozuelo

8ª Jornada Lliga Iberdrola Rugby INEF L'Hospitalet vs Olímpico Pozuelo 2017-2018 (Parte 2)

Resum: INEF-L'Hospitalet vs Olímpico Pozuelo, J8 Lliga Iberdrola 2017-2018

Partit complet: INEF-L'Hospitalet vs Olímpico Pozuelo, J8 Lliga Iberdrola 2017-2018