Imparables: INEF segueix amb pas ferm a la Lliga Catalana - Club Esportiu INEF Barcelona

31 Gen

Imparables: INEF segueix amb pas ferm a la Lliga Catalana

INEF Barcelona va sumar la tercera victòria aquest diumenge a La Foixarda a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí després de vèncer amb autoritat al BUC "C" per 34 a 8.

INEF només coneix la victòria a la 2ª fase de la Lliga Catalana

Els ossos segueixen donant alegries a la Grada Verda aquesta temporada i conten per victòries els partits de la 2ª fase de la Lliga Catalana. Aquest cap de setmana el rival fou el BUC, que venia amb un balanç 1-1. INEF va posar terra per mig ben aviat i ja al minut 5 feia el primer assaig del partit gràcies al Marc Fusté. Minuts més tard, l'Isma López mostrava un cop més la seva efectivitat al xut a pals. El BUC va intentar enganxar-se al partit però només va anotar mitjançant un xut a pals. Als darrers minuts del primer temps, INEF va aconseguir una avantatge que va esdevenir decissiva per la resta del partit, sumant un nou assaig del Marc Pérez.

Al segon temps la màquina verda va seguir apretant i per mà del Sergio Palau i el Gorka Jiménez van sumar dos nous assatjos. Amb el partit ja decidit, només quedava per concretar el marcador final. El BUC va reduir distàncies però novament el Marc Pérez va posar el 34 a 8 definitiu.

Nova victòria dels ossos, 3 de 3, que els serveix per col·locar-se segons a la classificació darrere el Sitges. La propera jornada serà d'aquí dos caps de setmana en la visita al Cornellà, equip situat en tercera posició, un rival que ens posarà les coses molt difícils.

INEF Rugby Masculí