enfrdees

Els ossos visiten al Reus R.C. aquest diumenge a les 12h - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Gen

Els ossos visiten al Reus R.C. aquest diumenge a les 12h

INEF Barcelona tornen a la competició després d'haver realitzat una magnífica 1ª fase de la Lliga Catalana de rugby masculí. Els ossos, enquadrats a la Segona Divisió, visitaran al Reus R.C. diumenge a les 12h. al Camp Municipal de la Pastoreta.

Els nois encaren el 2018 amb bones sensacions després d'haver superat les expectatives en la seva tornada a la competició federada. A la primera fase, van liderar la Lliga fins a les últimes 2 jornades i ara volen recuperar el camí de la victòria. Aquest diumenge comencen la 2ª fase de la temporada visitant al Reus, per després encarar els dos propers caps de setmana partits al Camp de la Foixarda, a casa. Un bon inici a Reus podria donar ales a l'equip de cara als següents compromisos. Som-hi ossos !

Calendari de partits