enfrdees

INEF-L'Hospitalet i CR Majadahonda es veuen les cares a la 5ª jornada - Club Esportiu INEF Barcelona

04 Des

INEF-L'Hospitalet i CR Majadahonda es veuen les cares a la 5ª jornada

La Lliga Iberdrola retorna la seva activitat amb la disputa de la 5ª jornada després dels partits de seleccions autonòmiques i de la convocatòria del Seven femení espanyol. INEF-L'Hospitalet rep la visita del CR Majadahonda diumenge a les 12h a la Feixa Llarga.

La Lliga ha estat aturada 3 setmanes per les aturades de seleccions, fet que ha permès a les d'Stacy Duvenaige oblidar-se per uns moments de l'extrany inici de temporada. Un temps, que a més, s'ha vist marcat per la sanció injusta i exagerada de la Federació Espanyola de Rugby al nostre equip per no disputar la 4ª jornada per les múltiples lesions de les jugadores a la selecció espanyola, les seleccions autonòmiques i la Lliga en menor grau. L'equip s'ha vist sancionat amb la pèrdua del partit anterior contra CR Cisneros, 1 punt a la classificació i una sanció econòmica. El calendari, que ja va ser motiu de polèmica per part d'alguns clubs, on es prioritza a les seleccions i es deixa en segon lloc als clubs, ha portat a aquesta desagradable situació on els partits es ressolen en ocasions als despatxos amb arguments jurídics arbitraris. El Club recorrerà la sanció.

De moment, l'equip es troba al pou de la classificació amb 1 punt i rep la visita del difícil CR Majadahonda, que ha començat fort la temporada amb 3 victòries i 1 derrota. El conjunt madrileny fa anys que volteja la glòria i va estar a punt l'any 2016, on va caure derrotat per l'INEF. Va caure per la mínima contra el CRAT a la 1ª jornada i després ha sumat 3 victòries consecutives, guanyant a l'actual campió Olímpico Pozuelo, sense les seves internacionals, en la polèmica 4ª jornada.

Les osses tenen motius per l'optimisme, recuperen vàries jugadores per aquesta jornada i han fitxat recentment a la Maria Ribera, que torna a casa després d'estar al XV Sanse Scrum i recentment a Nova Zelanda. La Maria, internacional per Espanya, donarà un plus de qualitat i veterania a l'equip i segur que ajudarà moltíssim a l'equip.

L'equip vol arribar al Nadal amb 2 victòries, seria la millor manera de tancar l'any. Diumenge té la primera oportunidad.

Darrera modificació el Dilluns, 04 Desembre 2017 22:08