enfrdees

Els Ossos finalitzen tercers a la fase prèvia de la Lliga Catalana - Club Esportiu INEF Barcelona

04 Des

Els Ossos finalitzen tercers a la fase prèvia de la Lliga Catalana

INEF Barcelona va caure derrotat per 21 a 40 davant el Badalone a l'últim partit de la fase prèvia de la Lliga Catalana de rugby masculí que va tenir lloc aquest diumenge al camp de la Foixarda.

No va poder ser!

L'equip, després d'un excel·lent inici de temporada encadenant 4 victòries consecutives, ha vist com se li ha escapat el lideratge de la fase prèvia del Grup D al darrer moment davant els 2 equips més forts de la categoria.

La 1ª part va arrancar amb un Badalona que va imprimir un ritme molt alt de joc que li va servir per posar-se amunt del marcador molt aviat amb 2 assatjos. L'INEF mica en mica va anar agafant sensacions i per mitjà de cops de càstig va retallar diferències fins deixar tot per decidir a la 2ª part.

Un Badalona molt combatiu, que sabia que s'hi jugava el lideratge, va marcar la diferència al segon temps i va fer impossible la remuntada.

A l'altre partit del grup, l'Osona RC va fer la seva part guanyant i per tant, els ossos finalitzen la 1ª fase de la Lliga Catalana en 3ª posició amb un balanç positiu de 4 victòries i 2 derrotes.

LLIGA CATALANA

Foto: Xavier Marqués