enfrdees

Les 3 osses acaben en 7ª posició al Seven de Dubai - Club Esportiu INEF Barcelona

04 Des

Les 3 osses acaben en 7ª posició al Seven de Dubai

La selecció espanyola de Seven, amb la Maria Casado, Maria Losada i el nou fitxatge de la Maria Ribera, van finalitzar en 7ª posició al torneig de Dubai de la World Sevens Rugby que es va disputar aquest cap de setmana després de 2 jornades intenses on van jugar fins a 6 partits.

Les noies de Pedro de Matías, que s'estrenava com a nou seleccionador, estaven enquadrades en un grup força difícil amb Canada, Fiji e Irlanda. La 1ª jornada es va saldar amb un saldo positiu de 2 victòries (davant Fiji e Irlanda) i 1 derrota (amb Canada) que li va servir per passar a quarts de final, amb Maria Ribera titular als 3 partits i gran protagonisme de la Maria Casado.

A la 2ª jornada els rivals van ser força més durs com Nova Zelanda i Russia, amb derrotes clares. Però van aconseguir una meritòria victòria contra Anglaterra, un dels clàssics del rugby mundial i amb 3 victòries i 3 derrotes, el Seven espanyol acaba a la 7ª posició.

Les 3 jugadores de l'INEF-l'Hospitalet tornen ja a casa on aquest cap de setmana tornen a tenir competició domèstica on després d'un inici complicat es troben al pou de la classificació després de 4 jornades.

Foto: Manuel Gómez del Pulgar @pusiendo per la Federació Espanyola Rugby