enfrdees

INEF Barcelona perd la imbatibilitat - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona perd la imbatibilitat

INEF Barcelona va perdre l'imbatibilitat aquest cap de setmana a la Lliga Catalana de rugby masculí després de caure derrotat de forma clara davant l'Osona RC al Municipal de Vic per 35 a 14.

L'equip portava mes i mig aturat de la competició domèstica i ho va notar. Fins ara tot havia anat rodat de forma sorprenent gràcies a la bona tasca realitzada per l'equip i cos tècnic però aquest dissabte va passar el més habitual en un equip en construcció.

L'Osona RC, per mitjà sobretot de Tomàs Ceballos, va sotmetre als nostres a un ritme frenètic de joc i en un quart d'hora fatídic a la 1ª part, va marcar amplies distàncies a l'electrònic. La tònica va continuar a la 2ª part, on l'Osona va estar inspirat durant 8 minuts per augmentar el marcador.

Tot i el 35 a 0, l'INEF no va baixar els braços i va mostrar una actitut positiva fins el final, reduint distàncies fins el 35 a 14. Els ossos baixen a la 3ª posició, amb 4 victòries i 1 derrota, tenint per sobre a Badalona i Osona també amb 4 victòries i 1 derrota, separats per 2 i 1 punts respectivament per les diferències dels bonus.

L'última jornada l'INEF s'ho juga tot davant el Badalona i la victòria encara podria donar-li la primera posició a la fase prèvia del Grup D.

Foto: Xavier Marqués

Darrera modificació el Dimecres, 29 Novembre 2017 13:02