enfrdees

Catalunya vol recuperar la corona - Club Esportiu INEF Barcelona

Catalunya vol recuperar la corona

La selecció catalana de rugby femení, amb vàries jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, vol tornar a aixecar la copa de campiones d’Espanya. Les noies entrenades per Carlos Juidías juguen diumenge a les tres de la tarda la final del Campionat Autonòmic de Seleccions davant Madrid a València (encara s’ha de confirmar si al camp del Riu Túria o al Quatre Carreres).

Diumenge a les 15h a València, final Catalunya vs Madrid

Les castellanes van guanyar-se dissabte el bitllet per a la final després de derrotar per un aclaparador 75 a 0 el País Basc en el darrer enfrontament del seu grup, demostrant una vegada més que són fermes candidates al títol.

El “XV de la Ginesta”, que ha suat per arribar a la final amb els triomfs davant Castella i Lleó (26 a 24) i Andalusia (13 a 24), inicia avui la darrera setmana d’entrenaments a les 20h a la Feixa Llarga, on Juidías i Aroa González preparen l’equip per tornar-li a la selecció madrilenya la derrota encaixada la passada temporada a la final.

Font: Rugby.cat

Foto: Jaume Andreu