enfrdees

Coneix a Stacy Duvenage, nou tècnic de l'INEF-L'Hospitalet - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Oct

Coneix a Stacy Duvenage, nou tècnic de l'INEF-L'Hospitalet

INEF-L'Hospitalet estrena projecte per aquesta temporada de cara a fer front a l'enorme exigència del nou format de la Lliga Iberdrola per la temporada 2017-2018, amb 7 mesos de competició oficial. A més de l'acord arribat amb el R.C. Hospitalet, l'equip té nou entrenador.

Stacy Duvenage, aposta per l'experiència

L'escollit és el sud-africà Stacy Duvenage, ex-entrenador del F.C. Barcelona. El Club ha apostat per un tècnic de gran experiència, que coneix molt bé el rugby català. Duvenage és ex-jugador de rugby professional al seu país, on va arribar a jugar a la màxima categoria de clubs diverses temporades. Com entrenador, ha passat per 4 equips. A més del Barça, ha entrenat a clubs com el Sitges o l'Enginyers (va estar en dues etapes), on va aconseguir la fita de guanyar la Copa Catalunya en un club que tenia com a màxima aspiració la salvació.

L'entrenador es va incorporar amb la pretemporada ja començada. L'equip fa unes setmanes que s'entrena amb el nou tècnic, intentant assimilar els nous conceptes i filosofia. L'objectiu de l'equip serà tornar al punt de partida on estavem fins fa poc, lluitant per classificar-se al playoff i aspirar al títol.

Darrera modificació el Dijous, 12 Octubre 2017 05:49