enfrdees

Els ossos de l'INEF fan somiar a l'afició després de la seva victòria davant el Ripollès R.C. - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Oct

L'equip masculí de rugby va tornar a la competició oficial després de força temps amb una victòria convincent davant al Ripollès en partit de la 1ª jornada de la Lliga Catalana. El joc i l'entusiasme demostrat fan somiar amb una gran temporada.

CRÒNICA DEL RIPOLLÈS R.C. - RUGBY INEF BARCELONA (27-42)

El Rugby INEF Barcelona, tot estrenant equipació de joc de la marca Rugbier, va assolir ahir la primera victòria de la temporada a domicili, davant un Ripollès R.C. que va vendre molt car el partit. Els de Barcelona van guanyar 27-42, a més de cent quilòmetres de casa i davant una graderia entregada en la defensa dels locals.

A les 16 h -puntuals- i amb un sol sufocant, un INEF que va sortir en tromba i amb un moviment molt ràpid de pilota va aconseguir fer quatre assajos en el primer temps, el més matiner al minut 4. Els visitants també van anotar dos cops de càstig i una transformació. Per la seva banda, els jugadors del Ripollès van fer un assaig i la pertinent transformació. En definitiva, un resultat de 7 a 28 al final dels primers 40 minuts.

Però l’actitud dels locals va posar contra les cordes als barcelonins als primers minuts de la segona part. Dos assajos seguits, juntament amb una gran pressió per part de la graderia, van obligar a l'INEF a treure el millor de sí mateixos. Un assaig amb transformació verds al minut 57 va frenar l’embat dels de Ripoll.

Dos assajos locals seguits, als minuts 63 i 69, van donar ales de nou a l’equip de Ripoll, que es va posar a només vuits punts dels nois d’INEF. Un assaig transformat a poc més del xiulet final del senyor Joan Aloy Barquet va permetre respirar tranquils als verds, que es van alçar amb la victòria en uns últims minuts marcats per molts nervis i molta melé.