enfrdees

Aroa González, Maria Casado i Ángela del Pan convocades pel Mundial d'Irlanda 2017 - Club Esportiu INEF Barcelona

25 Jul

Jose Antonio Barrio, seleccionador espanyol de rugby XV, ha donat la llista definitiva de 28 jugadores pel Mundial d'Irlanda 2017 que començarà aquest proper 9 d'agost i on destaca la presència de 3 jugadores del Club Esportiu INEF Barcelona.

3 INEF Barcelona a la llista del Mundial de Rugby XV a Irlanda

El seleccionador Jose Antonio Barrio ha destacat la dificultat de l'elaboració de la llista pel gran nivell del rugby espanyol aquests darrers anys. Per començar, destaca sobretot la presència de l'Aroa González, l'imcombustible capitana. L'óssa amb més caps al combinat espanyol portarà la seva experiència i caràcter al grup per última vegada. La llista, està formada per 28 jugadores, 16 davanteres i 12 tres quarts, amb l'Ángela del Pan i la María Casado com representants de les ósses. Altres jugadores com Raquel García o María Losada s'han quedat fora de la llista definitiva. Destacar també la presència d'altres ex-INEF com la Carlota Méliz, l'Amaia Erbina o María Ribera, el que demostra el bon treball realitzat aquests anys al Club.

Llista definitiva pel Mundial d'Irlanda 2017 de Rugby XV femení

Font: Federació Espanyola de Rugby