INEF Barcelona guanya al XV Hortaleza RC en el comiat de l'Aroa González - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona guanya al XV Hortaleza RC en el comiat de l'Aroa González

INEF Barcelona va guanyar amb claretat aquest diumenge al XV Hortaleza RC per 44-17 al camp de La Teixonera en partit de la 7ª jornada de la Divisió d'Honor Iberdrola i que va suposar el comiat de l'Aroa González, tota una institució del Club i de la Selecció Espanyola.

INEF Barcelona fa els deures però és insuficient per entrar als playoffs

INEF Barcelona tenia clar el que tenia que fer per intentar entrar als playoffs. Tot passava per una victòria, amb bonus i esperar que el GEiEG, que es jugava el descens, apretés al CR Majadahonda, conseguint la victòria o en el seu defecte deixant sense bonus a les madrilenyes.

L'equip no depenia d'ell mateix i per tant, la situació no era la idònea però les noies d'Eva Serra van sortir a mossegar molt motivades a La Teixonera, lluitant fins al final, fet que les ha caracteritzat aquests darrers anys fent-les tant temudes per les rivals.

Als 15 minuts, INEF Barcelona ja guanyava 15 a 0 a les madrilenyes fruit de 3 assatjos de la Linda (al minut 5), la Mercè (al 12) i l'Ángela del Pan (al 15). Les Osses estaven cumplint la seva part del tracte, guanyar, mentres esperaven bones notícies del partit del GEiEG. Durant uns minuts, va semblar que hi havia partit a Girona però la situació va canviar a la 2ª part del Palau Sacosta, on les de Majadahonda van pitjar l'accelerador deixant sense opció a les gironines...i a l'INEF.

Les noticies arribaven a la banda però al terreny de joc les jugadores van seguir jugant per quedar amb un bon sabor de boca. María Losada al 30 va fer una nova anotació. Amb una victòria clara i l'aconseguida la darrera jornada a Majadahonda un començava a maleïr les lesions, dificultats i errors que han acompanyat a l'equip als inicis de temporada. Ara potser ja era tard, si s'hagués jugat així tota la temporada...

Les madrilenyes van tancar la 1ª part amb un assaig gràcies a Yenifer Rodriguez després d'una jugada molt lluitada però això ràpidament va quedar en anècdota. A la 2ª part les Ósses van seguir amb la piconadora i ràpidament l'Ángela del Pan conseguia un nou assaig. Les madrilenyes retornaven l'efecte al 48 però novament l'Ángela del Pan tornava a anotar, fent potser el seu millor partit de la temporada.

El partit a Girona agonitzava i això suposava que l'equip quedava fora de la lluita per revalidar el títol de Lliga. Les jugadores n'eren conscients però van voler acabar amb bones sensacions. La Raquel Garcia es va apuntar a la "festa" i l'Alysha Stone, amb una de les seves característiques carreres, van posar més distància a l'electrònic.

Els últims minuts van servir d'homenatge a l'Aroa González, que sortia d'una lesió però va poder jugar uns minuts. La capitana de la selecció, la que més "caps" té, la número 2, la jugadora que ha marcat una època al rugby nacional i a l'INEF es despedia com mereix, al terreny de joc fent alló que més ha estimat aquests anys, jugar al rugby i lluitar amb pundonor amb les seves companyes per la victòria. Amb ella se'n va potser una etapa, tota una líder i referent, una persona estimada per totes les seves companyes i persones relacionades del Club. Aroa, molta sort en la teva nova etapa!

Després de la decepció de no classificar-se pels playoffs, per l'equip arriba l'hora de reflexionar. L'inici de temporada ha passat factura i la reacció final ha estat insuficient. Aquest equip està forjat de campiones i estem segurs que la temporada vinent l'equip tornarà a donar la cara, com sempre ha fet. INEF!

Acta

Divisió d'Honor Iberdrola

Galeria: INEF Barcelona vs XV Hortaleza RC. 7ª Jornada DH Iberdrola

INEF - HORTALEZA XV (2-4-2017)