Guanyar i treure la calculadora: INEF apura les seves opcions de playoff - Club Esportiu INEF Barcelona

Guanyar i treure la calculadora: INEF apura les seves opcions de playoff

Diumenge 2 d'abril es disputa la darrera jornada de la Divisió d'Honor Iberdrola on INEF Barcelona es juga la temporada en l'últim partit de Lliga que l'enfrontarà al XV Hortaleza al camp de La Teixonera a partir de les 12 hores.

La marea verda i l'equip faran el darrer esforç

Les Ósses, cinquenes classificades a 1 punt del CR Majadahonda, necessiten la victòria per somiar en la possibilitat de classificar-se en una de les 2 places que donen accés al playoff. Si aconsegueixen deixar sense bonus a l'Hortaleza, podrien ajudar de rebot al GEiEG, que es juga el descens contra el Majadahonda. Les gironines es juguen la categoria al Palau Sacosta a la mateixa hora contra les majariegas i la victòria és imprescindible per continuar a la Divisió d'Honor.

El CRAT, segon amb 20 punts, s'enfronta al Getxo, tercer amb 19, on la victòria de les gallegues no faria més que confirmar la seva 2ª posició. Si les de Getxo no treuen cap punt, la seva plaça perillaria depenen de tercers resultats, per tant caldria treure la calculadora.

Si les Ósses no fan la seva feina, el XV Sanse Scrum també tindria alguna possibilitat de classificar-se sempre que aconseguís la victòria amb l'invicte Olímpico Pozuelo, 30 punts, que ha contat tots els seus partits amb victòria. Seria extrany, però les olímpiques, primeres classificades de forma segura, "només" es juguen l'honor. Les madrilenyes, amb 13 punts, es troben a mitja taula i podrien obtenir el darrer bitllet de playoff si es donéssin certs resultats.

Últim capítol de la Divisió d'Honor Iberdrola i l'equip s'ho juga tot a casa, no hi podeu faltar!

La Teixonera acollirà el darrer partit

El partit contra el XV Hortaleza tindrà lloc diumenge 2 d'abril a les 12 hores al camp de La Teixonera enlloc del camp La Foixarda.

Darrera modificació el Dimarts, 28 Març 2017 05:08