INEF Barcelona perd a casa davant el CRAT de forma ajustada - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona perd a casa davant el CRAT de forma ajustada

INEF Barcelona va caure aquest dissabte a La Foixarda davant el CRAT A Corunya per 10 a 14 en partit corresponent a la 5ª jornada de la Divisió d'Honor Iberdrola de rugby femení i es complica seriament l'accés a playoff.

Un CRAT molt físic s'emporta la victòria

Amb una Foixarda que presentava l'aspecte de les grans ocasions, INEF Barcelona va sortir al camp amb la necessitat d'aconseguir una victòria pensant en la classificació pels playoffs. Després de la victòria la jornada anterior i els darrers fitxatges, l'optismisme de les Ósses passava per aconseguir 2 victòries a casa que féssin possible l'objectiu d'arribar a la Fase Final.

El CRAT, només començar el partit, va deixar ben a les clares que seria un partit molt complicat. L'equip gallec va marcar un ritme molt alt de joc durant els primers minuts, jugant en moltes fases al camp de les Ósses. El desplegament físic de les gallegues va tenir aviat el seu premi al posar-se per davant del marcador gràcies a Berta Garcia i el xut a pals de d'Olaya López. Les Ósses no tenien gaire estona l'òval gràcies a la defensiva gallega i el joc imprecís de les nostres i el resultat de 0 a 7 era just d'acord al que s'havia vist al terreny de joc fins al moment.

INEF es jugava molt i veure's amb el marcador en contra va fer reaccionar a l'equip. Les noies d'Eva Serra i Antonio Murciano li van posar ganes, intensitat, cor però no va ser suficient per superar la línea gallega. A la mitja hora de joc va venir un jarro d'aigua freda en forma de nova anotació de Paula Medín i la transformació novament d'Olaya López.

Amb 0 a 14 i veient la dinàmica del partit un altre equip s'hagués vingut abaix. No va ser el cas de les Ósses que van començar a oferir el seu millor joc. Just quan es cumplia els 40, l'Aroa aconseguia un assaig importantíssim que donava vida a les locals de cara a la segona part. La transformació però no va ser bona i el marcador es va quedar amb 5 a 14 a l'acabar la primera part.

A la segona part les Ósses van sortir a per totes. Ho van intentar, van persistir, van lluitar en busca del premi i així va ser com va arribar l'assaig d'Alysha Stone a mitjans de la segona part. La transformació, de nou, va ser errada, fet que feia que l'INEF necessités una nova anotació per posar-se per davant al marcador. L'equip havia conseguit el més difícil, canviar la tendència e imposar el seu ritme de joc. Amb 20 minuts per davant la victòria era possible. Les gallegues van aconseguir fer algunes jugades sobrepassant el mig camp mentres les Ósses poc a poc s'anaven quedant sense gasolina per l'esforç realitzat. La lesió d'Ángela Ramírez va fer que l'equip acabés amb inferioritat de nou. Tot i això, les Ósses ho van intentar fins el final amb molt de coratge però no va ser possible. Un nou partit que s'escapa per la mínima, com també va passar contra el XV Sanse Scrum i el Pozuelo i cada cop les possibilitats de playoffs es van escurçant. L'equip però, envia un missatge a les contrincants: lluitarán fins el final.

Mentre hi ha vida hi ha esperança

Amb aquest resultat, INEF queda en 5ª posició, amb 9 punts i una única victòria per 4 derrotes. A l'equip encara li resta una bala per ficar-se al playoff però necessita guanyar sí o sí els dos partits que li resten. La visita d'aquí dues setmanes a Madrid és clau ja que si aconsegueix la victòria a Madrid contra el CR Majadahonda i després guanya a casa contra l'Hortaleza, les Ósses es podrien ficar entre les 4 primeres i jugar el playoff. Difícil sí, impossible NO.

LLIGA DIVISIÓ HONOR

Vídeo del Partit: INEF Barcelona vs CRAT