INEF guanya el derbi català al GEiEG a la DH Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

21 febrer

INEF guanya el derbi català al GEiEG a la DH Iberdrola

INEF Barcelona va aconseguir la seva primera victòria de la temporada a la Divisió d'Honor Iberdrola 2017 després de guanyar al GEiEG en el derbi català a la seva visita al Palau S'Acosta de Girona.

Les ósses recuperen el camí de la victòria

Després d'un inici inesperat a la DH Iberdrola, les ósses necessitaven sumar la primera victòria a la classificació per lluitar per accedir al playoff. Els darrers fitxatges mica en mica es van acoplant a la dinàmica de l'equip i això es va notar al S'Acosta amb un triomf que ha de ser un cop de moral de cara a afrontar als propers partits de la lliga regular.

Crònica del partit

Matí agradable, temperatura de 14º, gespa toba i la tramuntana sense apareixer al Palau S'Acosta per no interferir en el joc per alt. Força públic local a les grades i presència d'ósses i velles ósses entre els assistents.

El dia es presentava ideal per veure un bon partit de rugby i així va ser. Tot i les necessitats classificatòries entre els dos equips, el partit es va disputar amb cordialitat, amb unes contricants que van practicar un joc net en tot moment. Les ósses van imposar el seu físic durant tot el match, sometent a les gironines amb un alt ritme de joc, posant-se 26 punts amunt fins el minut 47, on les locals van aconseguir els seus primers 3 punts després d'una patada a pals. L'equip verd va seguir pitjant l'accelerador i va posar-se amb 33 punts fruit d'un joc agressiu i de pressió alta fins que al minut 67 va baixar el ritme degut als canvis.

Gran partit de les veteranes Aroa, Ángela i Linda, que van estar a gran nivell, com tot l'equip en general. Cal destacar la bona integració i sintonia dels darrers fitxatges, Maria Casado i Anna Barbanti, internacionals, són dues incorporacions que ajudaran a pujar el nivell de les verdes. Casado va jugar 70 minuts (va ser substituida per Elisabet Vispo), demostrant que està en una gran forma mentre Anna Barbanti, que torna amb les ósses, va jugar el partit complet deixant pinzellades del que pot oferir a l'equip en les pròximes setmanes.

El partit també va deixar la bona notícia de la reaparició de Laura Esbrí després de la seva greu lesió, jugant els seus primers 20 minuts de la temporada, quedant-se amb bones sensacions segons va declarar al finalitzar.

Després de la primera victòria l'equip encara amb optimisme aquesta setmana que ha de servir per continuar acoplant peces de cara a la propera visita del CRAT d'aquí a dues setmanes en un partit que es presenta decissiu amb un rival directe i que pot marcar el futur de les ósses a la DH Iberdrola.

Declaracions postpartit

dfs

Les capitanes dels dos equips van donar les seves impressions al finalitzar el partit.

Anotacions

Acta