INEF Barcelona cau contra el Getxo per 32-10 - Club Esportiu INEF Barcelona

13 febrer

INEF Barcelona cau contra el Getxo per 32-10

INEF Barcelona va caure aquest diumenge contra el Getxo Artea per 32 a 10 en partit corresponent a la 3ª jornada de la DH Iberdrola i es complica les seves opcions de cara a revalidar el títol de Lliga després de sumar la seva tercera derrota consecutiva.

La dificultat de ser l'equip a batre

La Divisió d'Honor Iberdrola cada cop és més competitiva, hi ha més igualtat, això és un fet inqüestionable com també el fet de ser l'equip a batre i les dificultats que està tenint l'equip per competir al 100%.

GETXO 32-10 INEF

Les Osses es van veure superades pel Getxo en un partit que va tenir un inici igualat però que es va decantar per les basques al segon temps. Aviat les jugadores del Getxo es van posar pel davant de la mà de Lucía Massa amb un assaig després d'una gran jugada de davantera. La intensitat de les basques va ser excessiva com es va veure en el minut 22, quan la nostra jugadora Mercè Viñals va tenir que ser retirada en ambulància després d'un placatge brusc de Garazi Uriarte que va suposar tarjeta groga per la del Getxo.

El partit va estar aturat prop de 10 minuts per la lesió de la Mercè. que va tenir que anar a l'hospital per fer-se proves. Feliçment, no té res greu.

L'equip va saber reaccionar davant de l'adversitat. Cristina Estrada va entrar al camp i aviat les nostres van donar la volta al marcador gràcies a Alysha Stone i Covandonga Abascal. Prop del final de la 1ª part, un drop defectuós de la santcugatenca Bàrbara Pla, exjugadora de l'INEF e internacional espanyola i olímpica a Río, va possibilitar que les basques per mitjà d'Arene Diaz s'anessin per damunt al marcador 12 a 10 a la mitja part.

La 2ª part va ser un petit calvari per les Osses que no van poder fer front a les de Getxo. Les condicions climatològiques i del camp van marcar la diferència. El fort vent va ser aprofitat per Bàrbara Pla, que va dominar el partit per complet, posant l'oval sempre que podia a camp contrari aprofitant el vent a favor. Les nostres intentaven defensar-se com podien però no van poder fer front al vendaval basc. D'aquesta forma van arribar la majoria de les accions rivals, anotant 2 assatjos la santcugatenca i un altre de Nerea Aguirre. Uri Barrutieta va tancar el marcador deixant un clar 32 a 10.

Tercera derrota per les verdes que es compliquen el seu camí a la DH Iberdrola. Com a nota positiva cal destacar la presència de l'internacional María Casado que encara s'ha d'anar acoplant als esquemes d'Eva Serra. L'absència de jugadores importants i de caràcter com Aroa González, la capitana de la selecció espanyola o l'internacional Anna Ramón també cal remarcar-se. De cara als propers partits s'espera una reacció, segur que arriba. INEF!

Fitxa

GETXO: Paula Echeverria, Garazi Uriarte, Lucia Masa, Sara de la Llama, Arene Diaz, Saioa Jaurena, Miren Hernandez, Agirre Nerea, Idioa Olabarrieta, Barbara Pla, Claudia Torralba, Maria Arriaga, Arantzazu Olabarria, Ainara Alfagame i Uribarri Barrutieta.
Van entrar: Nekane Urra, Maider Gutierrez, Aitziber Tamara, Sofia Le Maitre e Isabel Rodriguez.
No van entrar: Samantha Zorilla i Andrea Arnaiz.

INEF Barcelona: Linda López, Jordina Marbà, Maria Losada, Mar Erra, Tania Ortega, Pedrona Serra, Merce Viñals, Angela del Pan, Anna Arnau, Raquel García, Covadonga Abascal, Alysha Stone, Angela Ramirez, Cristina Sánchez i María Casado.
Van entrar: Cristina Estrada, Andrea Cabrera i Elisabet Vispo.

Targetes: Grogues: Garazi Uriarte (Getxo), Mar Erra i Alysha Stone (INEF)

Acta

LLIGA DIVISIÓ HONOR