L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

INEF participa al VIIè Trofeu Tardor d'Andorra - Club Esportiu INEF Barcelona

El dissabte 3 de desembre la secció de gimnàstica artística del Club Esportiu INEF Barcelona s'ha desplaçat a Andorra per competir a la VIIè Trofeu Tardor.

Elisabet Marina queda 2ª a la categoria Open

El Centre Esportiu dels Serradells, amb les graderies plenes de públic, ha acollit aquest cap de setmana el VIIè Trofeu Tardor de Gimnàstica Artística, tant de la modalitat femenina com de la masculina, l’única competició de gimnàstica artística d’abast internacional que se celebra al Principat d’Andorra. Hi han pres part més de 135 gimnastes, 25 de Gimnàstica Artística Masculina (GAM) i 110 de Gimnàstica Artística Femenina (GAF), de 13 clubs gimnàstics diferents de França, Espanya i el Principat. La gimnasta local Chloe Baltenneck ha sigut la gran estrella de la competició, repetint la 1ª posició a la categoria Open, amb la nostra Elisabet Marina quedant 2ª.

La competició ha estat organitzada pel Club Artística Serradells, d’Andorra la Vella, amb el suport del Comú d’Andorra la Vella i la Federació Andorrana de Gimnàstica.

Clubs participants :

En categoria Femenina (GAF)

• Club Gimnàstica Esplugues Les Moreres
  • Club gimnàstica EGIBA de Manresa
  • Club Gimnàstic BARCELONA
  • Club INEF DE BARCELONA
  • Club Gimnàstica Hospitalet
  • Associació Esportiva SANT ANDREU DE LA BARCA
  • Club Pamiers de França (Vaillante)
  • Club Gimnàstic VIC
  • Club Gimnàstic Llenas
  • Artística Encamp (SAE)