L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Resultats de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa - Club Esportiu INEF Barcelona

25 febrer

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Leia López participa a Via Olímpica de GAF a Manresa

El Pavelló Nou Congost de Manresa fou l'escenari que va reunir més de 200 gimnastes que van participar a la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF, on la Leia López va representar al Club Esportiu INEF Barcelona.

Leia López va participar a competició individual de Via Olímpica 1, amb uns bons exercicis alhora que demostrant que encara té un ampli camp de millora. Al salt va ser 33ª mentre que a paral·leles i terra va quedar en 53ª posició. Per últim, a l'exercici de barra va ocupar la 58ª posició, rebent penalitzacions en aquests tres últims aparells, el que va fer que ocupés la 52ª posició final a la classificació general.

• PROGRAMA
  • ORDRE DE SORTIDA
  • RESULTATS INDIVIDUALS (PÚBLICS)
  • RESULTATS EQUIPS (PÚBLICS)