Resultats de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa - Club Esportiu INEF Barcelona

25 febrer

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Leia López participa a Via Olímpica de GAF a Manresa

El Pavelló Nou Congost de Manresa fou l'escenari que va reunir més de 200 gimnastes que van participar a la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF, on la Leia López va representar al Club Esportiu INEF Barcelona.

Leia López va participar a competició individual de Via Olímpica 1, amb uns bons exercicis alhora que demostrant que encara té un ampli camp de millora. Al salt va ser 33ª mentre que a paral·leles i terra va quedar en 53ª posició. Per últim, a l'exercici de barra va ocupar la 58ª posició, rebent penalitzacions en aquests tres últims aparells, el que va fer que ocupés la 52ª posició final a la classificació general.

• PROGRAMA
  • ORDRE DE SORTIDA
  • RESULTATS INDIVIDUALS (PÚBLICS)
  • RESULTATS EQUIPS (PÚBLICS)