Resultats del Campionat de Catalunya promoció Base i Via Olímpica - individual, equips i aparells - de GAM i GAF - Club Esportiu INEF Barcelona

20 Nov

El cap de setmana passat va tenir lloc al Pavelló Municipal d'Esports Castell d'en Planes de la localitat de Vic el Campionat de Catalunya promoció Base i Via Olímpica - individual, equips i aparells - de GAM i GAF on el Club Esportiu INEF Barcelona va participar.

Exitosa participació dels nois a Vic

Els joves gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona Alberto Margareto, Alan Pevidal i Sasha Morera van participar a Vic a la categoria B1 amb una actuació destacada demostrant que arribaven a la nova temporada en plena forma i amb un futur brillant.

A la competició per aparells, l'Alan va pujar al lloc més destacat del podi a la general després de ser el millor a 4 dels 6 aparells. L'Alberto Margareto va oferir al públic una actuació molt completa que li va servir per recollir vàries medalles (terra, anelles, barra...), ocupant el següent lloc al podi a la general. El Sasha va fer uns boníssims exercicis a paral·leles i barra que li van valer per ser quart classificat a la general.

Pel que fa a la participació femenina, finalment l'Anna Sanjose no va poder participar.

GAM

1. PROGRAMA
  2. ORDRE DE SORTIDA
  3. RESULTATS INDIVIDUALS (PÚBLICS)