L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Campionat d'Espanya individual, Clubs i Seleccions Autonòmiques de Base GAF i GAM a València - Club Esportiu INEF Barcelona

05 Jul

Del 30 al 7 de juliol, el Pabellón de la Fuente de San Luís de València està acollint una nova edició del Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Masculina i Femenina on es reuneixen els millors gimnastes del panorama nacional, amb participació de gimnastes de l'INEF Barcelona.

Detalls sobre l'event

Més de 500 gimnastes dels millors Clubs d'Espanya participen durant més d'una setmana a la ciutat de València. Durant els matins s'han desenvolupat entrenaments, presentacions d'esportistes i reunions, mentre que al migdia i a les tardes es disputen les fases prèvies i finals de totes les categories.

La competència és enorme però ja estar classificat pel Campionat és un incentiu enorme.

El Club Esportiu INEF Barcelona està representat per algunes de les seves gimnastes de BASE femenina, amb la Mar Rodríguez, Anna Sanjosé, Blanca Sabé, Jana Serra i la Gemma Arnau.

Información entradas y horarios taquilla

Grupos base GAF

Grupos base GAM

Grupos Vía Olímpica GAF

Grupos Vía Olímpica GAM

Programa provisional

Resultats online

Ver resultados online

Retransmissió en directe

No disponible

Més info: RFEG

* Si teniu fotos o vídeos de la competició on apareixin els vostres fills o gimnastes del Club i voleu col·laborar, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i les penjarem a la Web i les Xarxes Socials. Gràcies a vosaltres farem una millor difusió de l'esport!

Darrera modificació el Divendres, 05 Juliol 2019 17:48

app inef barcelona