Resultats del Campionat de Catalunya de GAM i GAF a Vic - Club Esportiu INEF Barcelona

Resultats del Campionat de Catalunya de GAM i GAF a Vic

Aquest cap de setmana passat va tenir lloc una de les últimes competicions de la temporada, l'esperat Campionat de Catalunya de Gimnàstica Artística Femenina i masculina al Pavelló Castell d'en Planes de Vic.

Participació de l'equip de GAF de l'INEF Barcelona

Dissabte es va celebrar el Campionat de Catalunya de Gimnàstica Artística Femenina mentre que diumenge va tenir lloc celebrarem el Campionat de Catalunya de Gimnàstica Artística Masculina.

El Campionat de Catalunya, organitzat per la Federació Catalana de Gimnàstica amb la col·laboració del Club Gimnàstic Osona, va reunir més de 500 gimnastes d'arreu de Catalunya. Al Campionat de Catalunya de GAF van participar un total de 285 gimnastes de 40 clubs d'arreu de Catalunya i al de masculina 306 gimnastes de 20 clubs diferents.

Pel que fa a l'actuació del Club Esportiu INEF Barcelona, cal destacar l'actuació de Mar Rodríguez a Base 2G, 1ª a poltre i 2ª al terra, per finalitzar 6ª a la general. Blanca Sabé, a Base 7G, també va finalitzar 6ª a la general, quedant entre les 7 primeres a tots els exercicis mentre que la Julia Azpeitia va quedar 9ª a la general, també fent grans actuacions a tots els exercicis.

Resultats GAM

1. actualitzat-PROGRAMA GENERAL-HORARI-CAMPIONAT DE CATALUNYA PROMOCIÓ-NIVELLS GAM
  2. actualitzat - ORDRE ACTUACIÓ - CAMPIONAT DE CATALUNYA PROMOCIÓ-NIVELLS GAM
  3. RESULTATS CAMPIONAT DE CATALUNYA PROMOCIÓ-NIVELLS IND i APARELLS GAM