enfrdees

V Trofeu Vila de Salt: últim test abans del Campionat d'Espanya de GAF - Club Esportiu INEF Barcelona

05 Jul

V Trofeu Vila de Salt: últim test abans del Campionat d'Espanya de GAF

Aquest cap de setmana s'ha celebrat a la localitat gironina de Salt el V Trofeu Vila de Salt, una competició de gran èxit aquestes darreres temporades que serveix com a cloenda de la temporada per alguns clubs i també com a termòmetre de cara al Campionat d'Espanya. Les gimnastes de l'INEF Barcelona hi van ser.

Tot llest pel Campionat d'Espanya a Valladolid

La competició va reunir a 600 gimnastes de 23 clubs diferents d'arreu de Catalunya, de Castella i Lleó, Illes Canàries, Illes Balears i País Valencià de nivells 1 i 2. Aquesta competició ha servit com a preparatòria pel Campionat d’Espanya que es durà a terme a Valladolid la setmana del 10 al 16 de juliol.

Pel que fa a les gimnastes de l'INEF, a P1 cal destacar la 1ª actuació en competició de l'Ivet Ruiz. També van participar la Valentina (2ª a salt, 18ª a barra), la Matilda i la Daniela Cuadrada, Mar Rodríguez (6ª a paral·leles) i Mar Gràcia i la Clara Álvarez (9ª a salt).

A P3, Maria Cercos va fer un bon exercici de salt (12ª). Iria López també va fer un bona actuació.

Per últim, a P4, l'Alba Fernández va pujar al podi (2ª), amb grans actuacions a salt (1ª), terra i barra (3ª) i juntament amb la seva germana Lucia (4ª) es presenten com una de les opcions més sòlides d'accedir al podi al Campionat d'Espanya.

Resultats

Download Now