L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

INEF Barcelona s'estrena a la I Fase de la Copa Catalana de Promogym de GAF a Vic - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona va començar la temporada de gimnàstica artística amb la 1ª Fase d'Inigym i Promogym - individual i equips - de Gimnàstica Artística Femenina que es va celebrar aquest cap de setmana (18 i 19 de febrer) al Pavelló Castell d'en Planes de Vic.

Les gimnastes més petites de l'INEF Barcelona s'estrenen en competició

Com cada temporada, un dels moments més emocionants va ser l'estrena de les gimnastes més petites de l'equip. És un moment de nervis però també d'il·lusió per començar a veure l'inici d'un camí i la progressió de les noies de cara al futur. És el cas de la Matilda i la Valentina Collado, la Daniela Cuadrada o la Mar Rodríguez, que apunten maneres si continuen treballan fort i amb passió.

INEF Barcelona estrena maillot per la competició

inef barcelona gimnàstica artística 2017

Les noies de l'equip de gimnàstica artística femenina de l'INEF Barcelona va estrenar a Vic el nou maillot per la temporada. En aquest, podem veure com predominen els colors del Club.

Les més destacades de la jornada

Com a resultats individuals més destacats del dia, vam tenir una gran actuació de la María Cercos, 3ª a salt (61 a la general de 189), Iria López: 6ª  a paral·leles (17 a la general de 33), Jana Serra 10ª a terra (28 a la general de 55), Alba Fernández (12 a la general de 55), Lucia Fernández (11 a la barra).

L'equip de P4 brilla mentres les més petites s'estrenen a la seva primera competició per equips

Per equips, va estrenar-se l'equip de P1 amb una 36ª plaça mentres les gimnastes amb més experiència com la Jana i les germanes Fernández Pehrson van aconseguir la excel·lent 6ª posició a P4.

Resultats

1. PROGRAMA GENERAL - 1a FASE - PROMOGYM - INDIVIDUAL - EQUIPS - GAF