L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

III Gala Gaudí de Gimnàstica Estètica de Grup a INEFC Barcelona, el 4 de Juny - Club Esportiu INEF Barcelona

18 febrer

III Gala Gaudí de Gimnàstica Estètica de Grup a INEFC Barcelona, el 4 de Juny

La secció de gimnàstica estètica de grup del Club Esportiu INEF Barcelona organitza un any més la Gala Gaudí, que tindrà lloc el proper 4 de juny a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

III Gala Gaudí de Gimnàstica Estètica de Grup, a INEFC Barcelona

Benvolguts/des companys/es de la gimnàstica estètica de grup,

Us convidem a participar a la III Gala Gaudí – Aesthetic Group Gymnastics, que tindrà lloc a les instal·lacions de l’INEFC de Barcelona el dissabte 4 de juny de 2016 de 10.00h a 14.00h.

Volem compartir amb vosaltres un any més aquesta festa de la gimnàstica estètica de grup, on els equips de tots els nivells podran gaudir d’una jornada esportiva sense les pressions i els nervis de la competició.

Gràcies a tots vosaltres vàrem aconseguir un èxit rotund en les passades edicions, i volem tornar a fer possible aquesta Gala amistosa. Es tot un orgull per nosaltres poder organitzar aquest esdeveniment per tercera vegada.

III Gala Gaudí – Aesthetic Group Gymnastics

Lloc: INEFC Barcelona (Av. De l’Estadi 20-22, Bus 150 des de Plaça Espanya)
Dia: Dissabte 04/06/2016
Horari: 10.00h – 14.00h
Exhibició dels equips participants de GEG.
Exhibició dels equips del CE Jeroni de Moragas
Desfilada i entrega de premis

Inscripció: Confirmar l’assistència i enviar la música per correu electrònic en format mp3 a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del 17 de Maig indicant:

- Nom de l’equip
- Nº de gimnastes
- Nº d’entrenadors/es – coreògrafs/es
- Categoria

Us esperem a tots!!

PD: Equipació de l’esdeveniment a la venta, reserva la teva si no et vols quedar sense.

app inef barcelona

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 4 years ago