L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online però no hi ha atenció al públic presencial ni telefònica fins a nou avís. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

INEF Ilusion comença la competició oficial a la 1ª Fase de GEG del CEEB - Club Esportiu INEF Barcelona

19 febrer

INEF Ilusion comença la competició oficial a la 1ª Fase de GEG del CEEB

INEF Ilusion, l'equip infantil de gimnàstica estètica de grup, va començar aquest cap de setmana la competició oficial disputant la 1ª Fase del CEEB al Pavelló de la Mar Bella de Barcelona.

Gran programa d'INEF Ilusion a la 1ª Fase de GEG del CEEB

L'equip infantil d'INEF Ilusion, després de molts mesos d'entrenaments, va iniciar la seva participació a la competició oficial el cap de setmana passat al programa curt de la 1ª Fase del Consell de GEG. La competició, que va disputar-se diumenge a la tarda, va reunir 21 conjunts de diferents categories, des del prebenjamí a sènior, per un total de 127 participants.

Les noies, d'edats entre 12 i 14 anys, van mostrar el seu talent davant un públic entregat i alhora van agradar força al jurat per l'execució del seu exercici.

1a Fase CEEB GEG - Puntuacions 2020 by Club Esportiu INEF Barcelona on Scribd

1a Fase CEEB GEG - Semàfor de Valors 2020 by Club Esportiu INEF Barcelona on Scribd

Recull d’imatges (TT Fotos)

Darrera modificació el Dimecres, 19 Febrer 2020 04:14