INEF United no passa a la final de la World Cup I & Challenge Cup I de Sofia de GEG - Club Esportiu INEF Barcelona

11 Mar

INEF United va participar aquest cap de setmana al World Cup I & Challenge Cup I de gimnàstica estètica de grup a la capital de Bulgària, Sofia. Del 7 al 10 de març el pavelló Universiada va acollir els millors equips del món, en una competició organitzada per l'IFAGG i la Federació Bulgara.

INEF United no supera el tall

El Pavelló Universiada va reunir a 132 equips de 24 països que van disputar la Copa Acadèmica, la Challenge Cup i la World Cup. Durant els dos primers dies es va celebrar l'Academic Cup, amb els següents resultats:

Posteriorment va tenir lloc la competició de la World Cup i la Challenge Cup. INEF United, que participava a la categoria sènior, va ser el primer equip en sortir a la competició a la fase preliminar i potser, aquest factor el va perjudicar a l'hora de les valoracions. L'equip va quedar satisfet de la seva actuació i tot i realitzar un gran exercici, finalment va quedar fora de l'accés a la final.

Els resultats de la fase preliminar van ser:

Pel que fa als resultats finals, es va fer evident el domini aclaparador dels equips de l'Est. L'equip finès Ovo va ser el guanyador a la categoria sènior, per sobre del Madonna rus i el Minetit finès.

Font: AGGSpain

Darrera modificació el Dilluns, 11 Març 2019 13:52