Bronze del Club Esportiu INEF al Campionat del Món de Gimnàstica Estètica 2012 de Cartagena - Club Esportiu INEF Barcelona

28 Maig

Campionat Món Gimnàstica Estètica Cartagena

El XIII Campionat del Món Sènior de Gimnàstica Estètica de Grup, que s'ha celebrat aquest cap de setmana al Pavelló Municipal d'Esports de Cartagena, amb la participació de més de 400 gimnastes de catorze països, es clausurava ahir diumenge amb el lliurament de trofeus i medalles a les guanyadores.

Si bé el rànquing el van liderar les russes, que van quedar en primer i tercer lloc per clubs i primeres en la classificació per països, les búlgares van quedar en segon lloc i Espanya va quedar tercera classificada per països.
Dels 30 equips que han competit aquest cap de setmana a Cartagena, procedents d'Àustria, Brasil, Bèlgica, Bulgària, Canadà, República Txeca, Dinamarca, Estònia, Illes Fèroe, Finlàndia, Hongria, Rússia, Ucraïna i Espanya, dotze van passar a la final, dominada per l'emoció, l'esportivitat i una gran posada en escena.
Espanya va aconseguir fer un pas de gegant aconseguint pòdium amb la medalla de bronze en el rànquing per països.
Es van atorgar premis especials nominats per la Federació Internacional de Gimnàstica Estètica de Grup (IFAGG) a equips de República Txeca, Estònia, Bulgària, Espanya i Finlàndia, per destacar en diferents facetes durant la competició, especialment a l'equip OVO TEAM de Finlàndia per l'esperit esportiu i de superació després de la important lesió soferta durant les preliminars per una de les seves gimnastes.

El RÀNQUING PER PAÏSOS 2012 va ser el següent:

1. Rússia, amb els equips de Madonna, Nebesa, Oscar i Expessia.
2. Finlàndia, amb els equips de OVO Team, Minetit, Sanix.
3 º. Espanya, amb els equips Alcón Cusí, INEF Catalunya, Maniotas i Muntanyenc.

El podi del XIII CAMPIONAT DEL MÓN DE GIMNÀSTICA ESTÈTICA DE GRUP va ser el següent:

1. MADONNA (Rússia).
2. NATIONAL TEAM (Bulgària)
3. NEBESA (Rússia).

Van acompanyar en el lliurament de trofeus i medalles a la presidenta de l'IFAGG, Alejandra Tuomala Jantunen, el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Cartagena, José Cabezos Navarro, la presidenta de l'Associació Espanyola, Berta Veiga, el director general de l'Activitat Física i l'Esport de la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia, Antonio Peñalver Asensio, la regidora de Turisme de l'Ajuntament de Cartagena, Carolina Palazón Gómez i Diego Ortega Madrid, regidor d'Ocupació de l'Ajuntament de Cartagena.

FONT: Cartagena
Darrera modificació el Dimecres, 17 Octubre 2012 02:11

Page Copyright Support Recommends

Chikane RapporteringsideDin konto vil blive deaktiveret. rsagen er at nogen har rapporteret at denne side overtrder ophavsretten.Hvis du...