enfrdees

III Fase i Finals de la Copa d’Espanya 2017 de GEG a Pinto - Club Esportiu INEF Barcelona

III Fase i Finals de la Copa d’Espanya 2017 de GEG a Pinto

El Pavelló Princeps d'Astúries de la localitat madrilenya de Pinto acollirà aquest cap de setmana la III Fase i Finals de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup on els equips de l'INEF Barcelona participen.

Detalls de la III Fase i Finals de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup

L'organització ha donat els primers detalls de l'event, en quant que les categories participants seran les habituals: Infantil (de 8 a 10), Infantil (de 10 a 12), Infantil (de 12 a 14), Junior (de 14 a 16) i Sénior (a partir de 16).

Divendres tindran lloc els entrenaments oficials mentre dissabte serà la fase classificatòria. Per diumenge resta la fase final, que serà classificatòria per la World Cup III and Challenge Cup III and Continental Championship i la World Cup IV & Finals and Challenge Cup Finals.

Més info al dossier de l'event

El campionat podrà ser seguit per streaming dissabte i diumenge, a YouTube, a Pasion Media Comunicación i a la web del Club.

Darrera modificació el Divendres, 30 Juny 2017 09:20