clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

L'Hospitalet-INEF va començar la 2ª fase de la Lliga Catalana de rugby femení aquest diumenge caient a casa de forma clara i contundent enfront el Club Rugby Tarragona per un marcador de 7 a 59. Les noies van patir la seva primera derrota de la temporada.

Galeria de fotos del partit RC L'Hospitalet-INEF vs Club Rugby Tarragona corresponent a la 1ª jornada de la 2ª fase de la Lliga Catalana de rugby femení.

INEF-L'Hospitalet comença la segona volta de la Lliga Iberdrola aquest diumenge a les 13:30h a la Feixa Llarga. en el partit de la 8ª jornada que l'enfrontarà al cuer de la classificació, el UAS Universitario de Sevilla CR.

Pàgina 1 de 483