clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

INEF Barcelona no va disputar finalment el partit que l'enfrontava al Rugby Alella aquest cap de setmana de la Lliga Catalana de rugby masculí en el que era l'estrena dels Óssos a casa en competició oficial aquesta temporada després de molts mesos.

Aroa González, exjugadora de l'INEF Barcelona, eterna capitana de la selecció catalana i espanyola va passar pels estudis de RAC1 per repassar l’actualitat de l’INEF-L'Hospitalet, l’actualitat del rugby femení cartalà i va explicar detalls i anècdotes dels més de 20 anys de carrera rugbística.

Els Óssos juguen aquest cap de setmana contra el Rugby Alella en partit corresponent a la 2ª jornada de la Lliga Catalana al camp de La Foixarda, a partir de les 13:30h, en  el que serà el seu debut oficial a casa.

Pàgina 1 de 456