L'INEF s'adapta a la tecnologia AMP

Al Club Esportiu INEF Barcelona busquem continuament millorar els processos i els seus serveis per tal de poder oferir un servei de qualitat als nostres socis.

Accelerated Mobile Pages, AMP

AMP és una tecnologia recent que millora el rendiment i l'experiència dels usuaris a la navegació per móvil i tablets. Els mitjans de comunicació s'estan començant a adaptar a aquesta nova tecnologia i a l'INEF Barcelona no hem volgut ser menys. Després de la millora i canvi de la nova pàgina web (que seguim potenciant), ara donem un pas més endavant adaptant-nos a la recent tecnologia AMP de Google. Cada cop hi ha més persones que la seva forma de navegar és a través del móvil i amb l'aplicació d'aquesta nova tecnologia l'usuari veurà que millora la velocitat de carrega a la navegació a la web i per tant millorant l'experiència d'usuari. AMP afecta directament al contingut que tingui la pàgina, com poden ser gràfics, imatges o videos i eliminant elements complementaris.

Si voleu podeu provar-lo en aquest article, només cal afegir al final de la direcció dels links /amp per tal de poder obtenir aquesta millora. L'ús d'aquesta tecnologia es farà habitualment a les notícies i està subjecte a la compatibilitat amb d'altres elements. Després de l'adaptació de la web per móvils, coneguda com web responsive (i que ja vam fer en el seu dia), ara arriba la tecnologia AMP i esperem que us faciliti la navegació móvil.

Article AMP i sense Article sense AMP