L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Josep Lluís Vilaseca mor als 90 anys d'edat; hem perdut un amic, un cop dur - Club Esportiu INEF Barcelona

Josep Lluís Vilaseca mor als 90 anys d'edat; hem perdut un amic, un cop dur

Josep Lluís Vilaseca ha mort als 90 anys d'edat aquesta passada matinada. Va ser una peça clau en el construcció de la nova seu de l'INEFC i va ajudar a impulsar al Club Esportiu INEF Barcelona, durant el seu mandat com a Secretari General de l'Esport.

Josep Lluís Vilaseva, una vida dedicada a l'esport

Va ser una de les peces clau en l'organització i desenvolupament dels Jocs Olímpics de Barcelona-92, sent vicepresident de el Comitè Organitzador (COOB'92). També un dirigent important en l'engranatge de l'esport català i espanyol. Figura reconeguda internacionalment per la seva activitat en el món de el dret a la UEFA i el CIO, fou impulsor del CAR de Sant Cugat, va tenir una vida plena de serveis a l'esport.

La familia del Club Esportiu INEF Barcelona no l'oblidarà.

Foto: elperiodico

app inef barcelona