L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Pla d’organització de l’activitat esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona a INEFC: Mesures preventives d’higiene, seguretat i protocols d'actuació COVID-19 - Club Esportiu INEF Barcelona

19 Set

El Club Esportiu INEF Barcelona ha realitzat el document "Pla d’organització de l’activitat esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona a INEFC: Mesures preventives d’higiene, seguretat i protocols d'actuació COVID-19" que marca les bases organitzatives a seguir per a realitzar les activitats esportives que es desenvolupen al Centre, implementant mesures preventives que ajuden a una correcta gestió de la pandèmia i la pràctica esportiva, permesa per les autoritats competents sempre que es cumpleixin les mesures d’higiene i seguretat.

El document serà revisable en funció de l'evolució de la pandèmia i de l'obtenció de nova informació científica.

PLA D’ORGANITZACIÓ DE L’ACTIVITAT ESPORTIVA DEL CLUB ESPORTIU INEF BARCELONA A INEFC: MESURES PREVENTIVES D’HIGIENE, SEGURETAT I PROTOCOLS D'ACTUACIÓ COVID-19

Consulta el Pla COVID-19 de les Escoles Esportives a l'INEF.

Així mateix, el Centre de l'INEFC també ha actualitzat el seu protocol de cara a setembre, tal com va anunciar.

Protocols específics d’actuació davant l'emergència sanitària provocada per la COVID-19. Curs 2020-2021.

app inef barcelona

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 3 years ago