Noves formes de pagament per les Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

28 Set

Noves formes de pagament per les Activitats Esportives

El Club Esportiu INEF Barcelona, en la seva recerca per millorar els nostres serveis, ha implementat un nou sistema de pagament presencial per l'usuari i que ja està disponible. A partir d'ara, acceptem pagaments amb targeta de crèdit i NFC a través de Google i Apple Pay a l'Oficina d'Atenció al Soci.

Nou sistema de cobraments i pagaments del Club Esportiu INEF Barcelona

Amb la finalitat de simplificar i agilitzar les formes de pagament, ara, podràs venir presencialment amb la teva targeta i fer el pagament de l'activitat esportiva, un cop estigui confirmada la teva plaça i la quantitat que indiqui la persona que t'atengui a l'entrada.

Les formes de pagament acceptades són Visa, V PAY, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, Diners Club i China Union Pay entre d'altres. També podràs fer els teus pagaments a través de la tecnologia NFC amb Google i Apple Pay. Si ho desitges, podràs demanar també comprovant del pagament i te l'enviarem al teu correu electrónic.

Fins ara, acceptàvem pagaments online per mitjà de PayPal (que permetia fer pagaments amb vàries targetes), per transferència o presencialment (fent la inscripció online i fent el pagament presencial a través de PayPal) o a casa per transferència. Ara això s'ha agilitzat, podràs venir i fer el pagament al moment amb la targeta, tant si has fet la inscripció online com si no. En cas de no haver-la fet, caldrà que omplis el formulari amb les teves dades que t'entregaran al Club.

A partir d'ara, d'aquesta forma:

• podràs pagar presencialment
  • pots pagar amb més targetes de crèdit diferents de les que es podia fins ara
  • pots pagar per NFC
  • pots fer la inscripció presencial i pagar al moment (sempre que tinguis plaça confirmada)
  • evites fer el pagament online (si no t'és còmode)
  • evites fer una transferència amb costos adicionals si es tracta d'un altre banc
  • evites tenir que enviar un comprovant del pagament de la transferència
  • et facilitem comprovant del pagament si ho desitges al teu correu electrònic

El nou sistema de pagaments ja està disponible a l'Oficina d'Atenció al Soci. Si teniu algún dubte, si us plau contacteu amb Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.