El Club Esportiu INEF Barcelona dóna suport al Dia Internacional de les Dones del 8M - Club Esportiu INEF Barcelona

07 Mar

Benvolguts/des familiars, el dijous 8 de març es celebra el Dia Internacional de les Dones o Dia de la Dona Treballadora, reconegut per l’Organització de les Nacions Unides en què es denuncia el sexisme i la desigualtat de drets i oportunitats entre homes i dones.

Des del Club Esportiu Inef Barcelona volem donar suport a aquest dia, es per això que demà dia 7 i dijous 8 de març farem una activitat conjunta de sensibilització amb aquest moviment. L’horari de les activitats serà exactament el mateix de sempre, variarà la dinàmica de la sessió i les activitats que es plantejaran.

Perquè avui com cada dia, és necessari alçar la veu per denunciar les desigualtats de gènere i reivindicar els drets de totes les dones.