Festa de Final de Curs de les Escoles Esportives 2015 - Club Esportiu INEF Barcelona

S’apropa la Festa de Final de Curs de les Escoles Esportives INEF Barcelona! Aquest any la celebrarem el dimecres, 10 de juny. Havent-hi l’últim dia d’escoles esportives el 18 de juny.

Què és la Festa de Final de Curs INEF?

Per a tots aquells i aquelles que és la primera vegada que venen a la nostra Festa heu de saber un parell de coses fonamentals:

• Els vostres fills i filles us podran ensenyar el que han après, amb format diferent als dels anys passats!
  • Depenent del grup, cada nen/a haurà de dur la samarreta del color pertinent (mirar la següent taula)
  • Cada família porta una miqueta de berenar per al final de la festa (depenent del grup un tipus d’aliment o altre, més endavant us suggerim menjar que podeu dur per tal de fer-ho el màxim de saludable)

En aquesta taula, trobareu el samarreta del color i el tipus de menjar que han de portar, en funció dels dies i l’entrenador/a que tenen:

Dies

Jorge i Blai

Gris

Begudes

Funcionament de la Festa de Final de Curs 2015:

1. L’horari serà de 17:30 a 19:30 hores. Es prega la màxima puntualitat!
  2. Quan arribeu a l’INEFC us haureu d’adreçar al gimnàs, passant pel porxo per deixar el berenar.
  3. A les 17:30 en punt començarà l’activitat (per això demanem màxima puntualitat!)
  4. Els/les gimnastes estaran conduits pels seus entrenadors.
  5. Els familiars podran situar-se dins del gimnàs a la paret que recorre la zona de salt (oposada a la cortina), sempre i quan aneu descalços! També es podrà observar l’exhibició des dels vitralls als que soleu tenir accés.
  6. L’activitat consistirà en una exhibició dels vostres fills i filles amb un format que segur us agradarà.
  7. A l’acabar l’exhibició, ens trobarem al porxo de l’INEFC (sortida que dona al camp exterior) per tal de poder berenar tots plegats.

El Berenar

Aquest any, aprofitant la darrera xerrada i els consells que ens varen oferir de Nutrició esportiva. Volem fomentar la bona alimentació, per aquesta raó us demanem, que en la mesura del possible, el menjar que pugueu portar sigui casolà i saludable (segur que estarà molt més bo!).

Ara bé, què podem portar? Nosaltres fem una proposta per grups d’activitats, i així ens assegurem que no falti de res.

• Begudes (aigua; aigua amb rodanxes de taronja, llimona o llima; sucs de fruita naturals; llet; batuts de llet i fruites; llet merengada (cuita amb canyella i llimona);  Llet freda batuda amb cacau)
  • Aliments salats (Bastonets de pa, pa i llavors...; bastons de pastanaga, cogombre, pebrot vermell, verd o taronja...; broquetes de cirerols (“cherrys”), formatge, olives, dàtils... ; coca de recapte; crispetes; daus de formatge i de pernil cuit; entrepans o sandvitxos de formatge, pernil cuit, fuet...; falàfel (mandonguilles de cigrons); fruites seques: avellanes, ametlles, nous, anacards, cacauets...; guacamole amb nachos; humus (paté de cigrons) amb bastonets; llavors: pipes de gira-sol, pipes de carbassa...; olives; pastís d’escalivada; paté d’albergínia; paté d’olives; pizzes; truita de patates, verdures...; coquetes (“tortitas”) d’arròs i blat de moro...; torradetes amb diferents formatges d’untar; cassoletes amb formatge d’untar i sèsam torrat o dàtils)
  • Aliments dolços (bols de fruites dessecades: panses, prunes seques, orellanes, plàtans...; bols de macedònia; broquetes de fruites fresques; compota de poma, pera...; pa de pessic; sandvitxos o entrepans de crema de xocolata; coques i pastissos casolans)

** Som conscients que el tipus de menjar suggerit, requereixi cert temps d’elaboració que no tothom pugui tenir, tot i així podem promoure i fer un esforç per donar unes bones directrius d’alimentació saludable per als més menuts. Només hem donat idees, ara la creativitat està de part vostra i de l’ajut que hi puguin donar la canalla! Us fem arribar l’enllaç que ens van facilitar, que segur que us serà útil per a celebracions infantils: http://salutpublica.gencat.cat/web/ca/promocio_salut/alimentacio_saludable/festes-divertides-i-saludables/assets/festes_infantils.pdf

Per suposat, cadascú pot portar el que vulgui, només faltaria! Entenem que no tothom té temps de preparar algun menjar casolà. Tot serà ben rebut!

Us hi esperem a totes i tots!

Darrera modificació el Dijous, 20 Juny 2019 20:11