L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Les Escoles Esportives es reprendran a partir del dia 11 de Gener - Club Esportiu INEF Barcelona

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona tornaran a l'activitat el dia 11 de Gener, d'acord a la modificació del Calendari Escolar anunciada per la Generalitat de Catalunya recentment.

Enlloc del dia 8 de Gener, la Generalitat de Catalunya ha modificat el Calendari Escolar com a mesura preventiva per evaluar com està la situació sanitària després de les vacances de nadal. “És una mesura preventiva que ha de facilitar que els hipotètics contagis de Nadal fins Reis arribin a l’escola en la mínima expressió possible. I per tant, que afecti de la forma més insignificant possible als grups estables que tornaran a funcionar a les escoles. La mesura suposa una prevenció de riscos i de les conseqüències posteriors”, ha dit el Conseller Bargalló.

El Club Esportiu INEF Barcelona acostuma a seguir el Calendari Escolar i per tant, adopta la mateixa mesura preventiva. Ens veiem el dilluns 11 de Gener! Bones vacances!

app inef barcelona

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 4 years ago