L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Modificació d'horaris a causa del toc de queda a les activitats esportives del Club - Club Esportiu INEF Barcelona

L'aprovació del Procicat de les mesures de reducció de mobilitat pel toc de queda nocturn aquest diumenge 25 d'octubre afectarà al desenvolupament de les activitats esportives del Club Esportiu INEF Barcelona.

Nou horari per entrenaments lliures i acrobàcia

El toc de queda instaurat a Catalunya entre les 22 hores i les 6 del matí ens obliga a reorganitzar totes les activitats dirigides al Club. A partir d'ara i fins a nou avís, les classes i els entrenaments de les seccions finalitzaran a les 20:45 hores, permeten que l'INEFC tanqui a les 21 hores, 1 hora abans, tal com obliga la normativa. Això afectarà en especial manera als grups d'entrenaments lliures i acrobàcia, ademés de la secció de rugby. L'activitat de circ també tindrà modificacions.

Nous horaris

Escoles Esportives

• Entrenaments lliures: de 19:15 a 20:45*
  • Acrobàcia: de 19:15 a 20:45*

Escola de Circ

• Jugant amb el circ: de 18:15 a 19:30*
  • Acrobàcia circense: de 19:30 a 20:45*

• Masculí: de 19:30 a 20:45*
  • Femení: de 20:00 a 20:45*

Us preguem que arribeu amb temps suficient per tal de poder fer el control d'accés. Consulteu la web, les xarxes socials o poseu-vos en contacte amb l'oficina d'atenció al soci en cas que tingueu algún dubte.

*Aquests horaris estan subjectes a canvis en funció dels canvis de normativa degut a la situació actual.

Darrera modificació el Dimarts, 27 Octubre 2020 18:50

app inef barcelona