L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Nuria Torra, nova responsable COVID-19 de les Escoles Esportives del Club - Club Esportiu INEF Barcelona

01 Set

Nuria Torra, nova responsable COVID-19 de les Escoles Esportives del Club

Nuria Torra ha estat nombrada per la Junta Directiva com a nova responsable COVID19 per les Escoles Esportives 2020-2021 del Club Esportiu INEF Barcelona. La Nuria serà un pilar fonamental de cara al nou curs.

La Responsable COVID-19, una figura fonamental per a la tornada a l'activitat

La Directiva del Club Esportiu INEF Barcelona va arribar a un acord amb la Nuria Torra per ser la nova responsable COVID-19 per a la tornada a les activitats de les Escoles Esportives que es desenvolupen a INEFC de cara al nou curs. El responsable COVID serà la persona de referència per a la coordinació i monitorització del cumpliment dels protocols en contacte amb el personal d'INEFC i serà part essencial pel desenvolupament de l'activitat en aquesta nova normalitat.

Per a qualsevol qüestió externa referent a temes del COVID, malalties o absències, preguem que notifiqueu a la Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Durant els dies de les Escoles, estarà localitzable a l'entrada del Centre o prop de la zona del pavelló mentre hi hagi activitats esportives.

Consulta el Pla COVID-19 de les Escoles Esportives a l'INEF i els Protocols específics d’actuació davant l'emergència sanitària provocada per la COVID-19. Curs 2020-2021 de l'INEFC per tal de portar a terme una activitat esportiva de la forma més segura possible al Centre. La vostra col·laboració és essencial per al bon funcionament de l'activitat.

Darrera modificació el Divendres, 02 Octubre 2020 18:21

app inef barcelona