L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Les inscripcions a les Escoles Esportives avancen a bon ritme - Club Esportiu INEF Barcelona

El passat 15 de juny el Club Esportiu INEF Barcelona va poder fer oficial la tornada de les Escoles Esportives del Curs 2020-2021, obrint el període d'inscripcions tant per Socis com pel Públic en General a partir de llavors fins a finals de juliol.

Bon ritme de renovacions a les activitats esportives del Club de cara al curs vinent per part dels Socis

Després de la situació d'incertesa generada pel COVID-19 amb tota activitat esportiva, el treball conjunt dels organismes oficials i les autoritats sanitàries per l'aplicació de protocols sanitaris i de seguretat ha permès que mica en mica la Societat vagi recuperant certa normalitat.

INEFC no és una excepció i per això, un cop va anunciar a finals de maig la bona noticia sobre el desmuntatge del Pavelló Salut, el Club ha anat informant de les afectacions del COVID-19 a les instal·lacions. Si bé és cert que aquesta situació ha impossibilitat d'oferir com és habitual el Casal d'Estiu, si que el progrés de la situació al Centre ha permès confirmar les Escoles Esportives del Curs 2020-2021.

Malgrat les limitacions actuals, volem destacar l'excepcional resposta de tots els Socis, amics i públic en general per les activitats esportives de cara a la propera temporada. Durant aquestes dues setmanes les renovacions per les Escoles Esportives avancen a bon ritme, amb un significatiu volum de renovacions per part dels Socis de cara a la propera temporada. El vostre suport és fundamental per seguir oferint una formació esportiva de qualitat i de garanties. La gent està demostrant que té ganes d'esport i s'espera que a les properes setmanes, amb l'inici del període pel públic en general, l'aforament de places mica en mica es vagi completant.

Les bones noticies no finalitzen aquí ja que aquest mateix dilluns va ser anunciada la data d'inici del curs escolar: 14 de setembre, que serà el tret de sortida de la nova edició de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona.

Tornarem a gaudir de l'esport aviat!

Darrera modificació el Dimecres, 01 Juliol 2020 06:38

app inef barcelona