L'Escola de Circ del Club, un èxit un any més - Club Esportiu INEF Barcelona

L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona ja funciona a tot rendiment des de fa un parell de setmanes a les instal·lacions de l'INEFC. L'activitat, que es desenvolupa tots els dijous, ha registrat un èxit total d'inscripcions i actualment no queden places disponibles, excepte a circ en miniatura.

El Circ, una de les activitats favorites a INEF pels més joves

El Circ va arribar al Club fa 3 temporades com un model d'èxit que es practicava ja a l'INEF de Lleida. Aviat es va guanyar el seu públic, consolidant 3 activitats: circ en miniatura, jugant amb el circ i acrobàcia circense aèrea i de terra. L'activitat ajuda a potenciar les habilitats motrius i creatives dels nens i joves, gràcies als exercicis innovadors de terra i amb les tel·les.

Una de les novetats d'aquesta temporada és l'entrenadora María Virginia Gola que posarà el seu segell particular ensenyant algunes de les seves habilitats al llarg de la seva trajectòria professional a tots els nens i nenes.

Actualment només queden places a circ en miniatura, per les altres activitats podeu apuntar-vos a la llista d'espera en cas de que es produís algún canvi. Per tal de posar-vos en llista d'espera, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Darrera modificació el Dimarts, 25 Setembre 2018 21:33