VÍDEO: L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona al Catakrac de BTV - Club Esportiu INEF Barcelona

23 Jul

VÍDEO: L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona al Catakrac de BTV

Aquest cap de setmana el Catakrac de BTV va emetre el programa de la visita que ens van fer recentment a l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, activitat dirigida als nens i model d'èxit que es porta terme a les instal·lacions de l'INEFC.

L'Escola de Circ de l'INEF Barcelona, un model d'èxit

Els nens i nenes de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona mostren algunes de les habilitats apreses durant l'any a partir del min. 7:15.

Sinòpsi

En el programa de dissabte visitarem el Campus Olímpia d’hoquei de la Sagrera i en Samuel, en Guerau, la Laia, el Ramon i l’Hugo faran de presentadors per un dia. També visitarem els nens i nenes de l’Escola de Circ del Club Esportiu INEF. Compartirem un matí amb els nens del casal de tir amb arc al Club Arc Montjuïc.

El programa també el teniu disponible a http://beteve.cat/programa/catakrac/. Al Facebook del Catakrac també podràs veure el reportatge per separat així com d'altres, consultar l'agenda cultural, propostes i activitats per fer en família, etc.

Font: BTV

Llegir 152 vegades Darrera modificació el Dilluns, 23 Juliol 2018 18:04