Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ 2018 - Club Esportiu INEF Barcelona

El dijous 21 de juny va tenir lloc a les instal·lacions de l'INEFC la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, una de les activitats que més èxit ha tingut aquests darrers anys.

La Gala de l'Escola de Circ reuneix a pares i nens

La Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ va ser tota una festa que va reunir a pares i nens al Pavelló parquet polivalent per fer una exhibició de tot el que han après al llarg de la temporada. Els més grans i els més petits es van juntar durant un dia per mostrar totes les seves habilitats apreses durant el curs amb els aparells habituals del circ ademés d'altres no tan habituals, com skates.

En la seva segona temporada, l'Escola de Circ s'ha confirmat com una de les activitats de més èxit. com una de les activitats més apreciades tant pels més menuts, on de forma notable es desenvolupen habilitats motrius i cognitives.

El Club Esportiu INEF Barcelona vol agrair a tots vosaltres la vostra assistència en aquesta gran festa. Esperem tornar-vos a veure al setembre, fins aviat!

Gala Final de Curs Escola de Circ 2018
Darrera modificació el Dimarts, 03 Juliol 2018 19:29