enfrdees

NOTA: Places tancades de Babygim e Iniciació Gimnàstica a les Escoles Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Oct

Davant l'interès mostrat els darrers dies sobre la disponibilitat de places per Babygim e Iniciació Gimnàstica, el Club Esportiu INEF Barcelona vol anunciar que actualment no en queden, a l'espera que es produeixi alguna baixa.

Com bé sabeu, les places per les Escoles Esportives del Club són limitades per tal d'oferir una formació de qualitat als alumnes. Això no vol dir que més endavant no hi tornin a haver, però sempre que es produeixi una baixa inesperada. Tota persona pot Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per afegir-se a la llista d'espera però no podem assegurar la disponibilitat durant aquesta temporada.

Atentament,

Llegir 100 vegades Darrera modificació el Dimarts, 10 Octubre 2017 05:19