Gol Zap visita als nens de les Estades d'Estiu de l'INEF Barcelona - Club Esportiu INEF Barcelona

06 Jul

Gol Zap visita als nens de les Estades d'Estiu de l'INEF Barcelona

Gol, el canal esportiu de TDT en obert de Mediapro, emitirà el proper dimarts 11 a les 20:30h el programa Gol Zap, que recentment va visitar als nens i nenes de les Estades d'Estiu del Club Esportiu INEF Barcelona per fer el rodatge del programa.

Dimarts 11, 20:30h, emissió del programa Gol Zap gravat a les Estades d'Estiu d'INEF Barcelona

Gol Zap és un programa de zapping que es divideix en dues parts. Una es basa en vídeos de Youtube curiosos i una altra de petits "reptes" relacionats amb l'esport així com petits reportatges.

Durant la gravació els nens s'ho van passar la mar de bé participant, fent preguntes, comentaris, mentres els filmaven fent les activitats esportives de les Estades amb els seus monitors, donant un toc fresc i divertit.

Si voleu veure les seves curioses respostes, convidem a tots els pares i amics del Club a veure el programa aquest dimarts.

Llegir 282 vegades Darrera modificació el Dijous, 06 Juliol 2017 03:48