Reunió informativa de les Estades d'Estiu, dimecres 21 de juny a les 18:00 a INEFC - Club Esportiu INEF Barcelona

20 Jun

La Reunió Informativa sobre les Estades d'Estiu 2017 es durà a terme el proper dimecres dia 21 de juny a les 18:00 hores a les instal·lacions de l'INEFC, per tots els pares, mares i tutors/res legals que s'han inscrit.

Reunió informativa de les Estades d'Estiu

L’objectiu d’aquesta reunió és comunicar als pares, mares i tutors/res legals el funcionament de les Estades. Tractarem, entre d’altres, els temes següents:

• Punt de trobada i punt de recollida
  • Tipologia d’activitats que es duran a terme
  • Entrenadors
  • Informació Addicional
  • Preguntes i dubtes que puguin sorgir

Sent conscients que potser hi ha gent que no pot assistir a la reunió, hem actualitzat el dossier que el trobareu disponible a la pàgina web, a l'àrea de les Estades d'Estiu.

Agraïm la vostra assistència i restem a la vostra disposició per solucionar qualsevol dubte per Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o per telèfon.

Llegir 313 vegades Darrera modificació el Dimarts, 20 Juny 2017 20:28